ofis...

kadang2 aku rasa menyesal jugak bila dok marah2 kat org yg mai kat kaunter.tp dah salah.kalau yg jarang mai tu,boleh la diampunkan.ni hak selalu mai dok buat x berdisiplin jugak.marah la aku.isi borang x lengkap.satu lg yg amat aku x suka bila mai sj kat kaunter,masa tu la nak talipon.mcm sibuk sgt la nampak gayanya.mcm penting sgt sampai x boleh nak tunggu habis berurusan kat kaunter dah nak ckp dlm talipon.masuk je dlm ofis aku terus talipon.bengang sungguh aku.benda yg dok berurusan ni mcm x berapa penting.nak penting apa,kalau salah org yg dok buat kerja ni la yg salah.sikap yg mcm ni amat la x bertanggungjawab sekali.nak berurusan apa pun kena la beretika.hatta nak sembahyang pun ada etika.nak makan pun kena ada etika.masa mkn x boleh bercakap nanti tercekik.mcm tu jugak masa berurusan soal bayaran,macammana kalau tersilap bayar?sapa yg susahhhh?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai