muka masam

hari ni kat kaunter muka aku masam kut.ada yg mai siap bg salam lg.kira depa seriau la tengok muka aku.aku nak tergelak pun ada.dah xdak mood,nak senyum mcm mana.bila hari jumaat,biasa la org yg mai tu mcm xmau mai dah sampai bila2.aku kena bg habis jugak kerja aku,ramai mcm mana pun.lama sikit depa tunggu,depa mula buat bising.aku pun sj tanya kat depa nak aku buat ke tidak borang depa,kalau xmau xpa.apa lg terus diam.aku tanya sj.memang aku kena buat pun kalau depa dah bg.sj buat gimmik sikit.tp aku rasa depa kena upgrade lg bab isi borang ni.ok la nanti aku ceta bab borang tu.mana tau kalau2 ada yg nak pi berurusan kat kami nanti senang sikit.org kampung kata tempat aku pejabat mati setem.ada 2 cara yg satu tu kena tampal setem.setem kena beli kat pejabat pos.setem hasil nama dia.ingat bila kita nak jualbeli tanah,kena beli setem hasil.setem hasil ni,kalau dah berlambak nilainya mana ada setem so kena la guna cara franki dgn mesin.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai