khabar anginnnnn......

ceta dan khabar angin lebih kurang sama je maksudnya.tp bg aku khabar angin ni lebih menyakitkan hati.contoh la,kalau kita x buat benda salah tiba2 sj org ceta kata kita buat,marah la kannnn.tp kalau bab bonus ni kalau ada khabar angin tu memang seronok nak dengar,lebih2 lg khabar angin kata nak dpt bonus.khabar angin kat ofis aku sedia bertiup.aku ingat lg masa aku kat kl dulu,masa tu ada khabar angin kami nak ada kenaikan.pulun la kira berapa yg nak dpt nanti.masa tu x sahih lg khabar angin tu.bila tau kata betul2 nak dpt lg bertambah syok nak kira.duduk sj2 kira bonus.aku ni jenis yg no swat sikit.ada duit aku jolok,kalau nak kira penat2 sorry la.ada kerani gaji kan,dia kira la.buat apa nak kira sendiri.cerita bab kerani gaji ni,pernah sekali tu bila aku jolok je gaji aku xdak.allah!!!!seriat darah aku.terus naik tanya kerani gaji.lepas tu depa boleh bg ada gaji balik.memanggggg depa pandai buat silap mata nooooo!!!berbalik ceta bab bonus plak,member aku yg sorang ni sampai dah malas nak dengar khabar angin.x dpt punnnn.tp bg aku syiok jugak ada khabar angin,dpt bg semangat utk aku rajin nak buat kerja.kalau dapat jolok sj duit tu.kalau x dapat tunggu dengar sj khabar angin.kadang2 bila selalu disebut,ianya akan jd satu doa.bukankah begitu?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai