idea...

tiba2 aje idea lari plak.sat idea ada,sat plak lari.asyik dok tenggelam timbul aje.aku kalau hari cuti mcm ni suka lepak aje kat rumah.tp hari ni ada function la plak.adegan masuk rumah.kambing lg katanya.badan aku ni dah rasa semacam je.lepas tu katanya pakat2 nak pi mkn laksa yg dibuat dgn tangan.pelik jugak,ada ka laksa yg dibuat dgn kaki?xtau la jadi ka tidak nak pi pun,sat lg ada yg tukar plan plak.kalau tukar plan aku pegi je parit buntar tengok pameran pertanian.nak tengok kalau2 ada pokok orkid lg.ingat nak tambah koleksi orkid lg.syok jugak bila ada banyak jenis.ada jugak yg boleh tukar dgn jiran2 kat kampung.seronok boleh tambah erat siratulrahim lg.mcm tu sj la aku nak berkawan dgn org kampung pun.kalau x asyik dok tengok ofis je.asyik dok berkawan dgn kertas.dulu2 masa kat as,aku selalu jugak beli orkid kat pasar tani.la ni xtau la,pasar tani kat as kat mana dah.lama dah aku x pernah pegi.asyik dok main kat perda je..

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai