bila idea nak mencurah niii,,,,

idea blur jugak lg.ada kat kampung.dah org nak balik,aku ikut je.plan utk hari ni,semua batal.utk esok xtau lg.adik aku pi check doktor kata ada syist plak.tu dok bimbang pasal tu.aku pun pi check masa nak balik mai dr kl dulu pun katanya ada syist jugak.tp aku punya kes x sakit.biar pi kat dia la.adik aku plak dok sakit.aku ni mcm2 jadi tp dok bertahan je.mak aku kata masa bersalin kat aku dulu,aku ni jenis bersalin yg lasak sikit.bila keluar plak jd jenis hak yg 'wilada' dgn 'sampul' katanya.mak aku kata kalau yg jenis mcm tu budaknya akan jd amat lasak.budak la..ni dah tua xtau la.hak tu kepercayaan org2 tua.aku ni nak lasak sampai mcm mana la,kalut sikit dah penat.hujan baru kena setitik,dah bersin xmau2.esoknya mc la.tu dulu,la ni dah banyak tinggal dah ceta mc tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai