biasiswa

hari jumaat baru ni sj kami pegi lepak kat jj.mcm aku terjumpaa jenny,tp biasa la aku ni,nak cam org dgn tegur org sekali tu agak lambat sikit.tau2 dia dah blah.jenny x menarik sgt,apa barang.ada lg yg lebih menarik aku rasa.masa kami dok ceta tu,kak tun ada ckp aku ni jenis yg kalau aku kata apa2 mesti mau jadi jugak.memang la,aku sgt setuju.kalau org x buat,aku akan buat sendiri.dulu masa sekolah,aku sorang sj yg x dpt biasiswa dlm keluarga aku.aku x berapa pandai sgt kut.aku ingat lg masa dok tunggu bas nak pi sekolah ada sorang cina tua tegur aku.dia tanya kalau2 aku ni cucu tok jam.aku mengaku sj la.dia suruh aku tunggu sat.bila dia keluar balik,dia bg kat aku segenggam duit siling.aku ambik sj,dah org bagi.dia kata tok aku kawan baik dia.bila balik rumaah aku confirm kan balik dgn tok aku.dia kata sungguh.so,lepas tu tiap2 hari dia akan bg segenggam duit siling.itu la biasiswa aku.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai