uniform

baru ni uniform baru aku dah siap.warna kuning air.aku buat seluar kali ni.teringat dulu2 aku teringin sgt nak pakai seluar tp hajat x kesampaian dulu2.la ni baru nak kesampaian.tp ok jugak.aku buat baju ikut peredaran semasa la.dulu2 badan aku xdak la memboyot mcm ni.seronok la aku pakai baju yg ada cutting.la ni kena buat longgar,bg senang ckit badan aku nak bernafas.kalau blaus yg ala2 saloma yg aku suka pakai dulu2 pun aku x pakai dah la ni.badan dah x jd saloma dah.dah nak jd adibah noor.tp ok lg sbb adibah noor pun lawa jugak.tu plak dulu2 aku muda lg.la ni dah 40-an.kena sedar diri sama.memang la org x kata apa tp pelik sgt aku rasa.kadang2 aku cuba jugak dok try kebaya ketat,tp bila keluar je dr bilik,semua bg pendapat kt x elok.aku pun tukar balik yg longgar.aku sendiri pun rasa rimas nak buat mcm mana.pasrah sj la.memang dah tua pun.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai