sinetron melayu

banyak sgt ceta2 mcm sinetron kat dlm tv la ni.mcm2 tajuk.aku kalau pegi ofis,kami mesti ceta bab sinetron.tp aku ni malas nak ikut sgt semua ceta,jd aku dengar je depa ceta.tp aku x berapa setuju la bila ceta yg x berapa sesuai dok tayang siang2 hari.memang la ada tulis perlu bimbingan ibubapa tp aku masih rasa x sesuai.tu plak budaya yg ditunjukkan x berapa manis sgt.ada ka pakai tudung tp dok jual dadah.mcm dok hina org pakai tudung je.memang la ada org yg buat mcm tu tp kena cegah la jgn bagi org buat mcm tu.ini dok tunjuk lg.dok lakun semula lg.mcm ada yg kata alhamdulillah dpt adegan ranjang la.mcm kalau kata alhamdulillah boleh main ekor,elok ka.tah la,dunia akhir zaman. kota singa,dok tunggu je member2 aku.apa yg menarik tentang kota singa bg aku ialah m.nasir.itu sj.yg lain,suam2 kuku aje.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai