weed

beberapa hari yg lepas aku tengok ada jugak usaha seseorang nak kuruskan fail.fail akan bertambah gemuk dr sehari ke sehari.kalau kat admin fail akan ditutup bila ianya gemuk.aku xla pandai sgt sbb aku duduk kat admin pun 2 thn je.kalau kat unit fail,fail yg 'obesiti' akan dibuat kulit yg baru.kulit yg baru tu akan diberi nama fail weed.fail weed akan ada satu warna je.fail weed akan disimpan asing dr fail yg hidup.sebelum dibuat weed,semua kes2 dlm fail tu mesti selesai dulu.tp pyh jugak nak buat fail weed ni.sbb?bila aku pi kl,aku baru tahu,nama syarikat ada yg ditukar sebulan sekali pun.so susah la kalau nak selesai fail diaorg ni.so xdak la fail weed.itu 10 thn dulu,la ni zaman dah berubah.semuanya pakai jalur lebar yg kadang2 jd x berapa lebar.hari ni sj,aku lenguh belakang2 tunggu sistem yg asyik dok lenggok je.asyik wengggg je....

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai