cuti sekolah

hari cuti dan bulan cuti tentu la ada banyak beza.masa ni la org nak berkhatan,ada yg nak buat kenduri kawin.td ptg ada jugak pegi kenduri kahwin sedara sebelah tok jam.dulu2 arwah tok aku,tok jam suka bawa kami adik beradik pegi jalan rumah sepupu dia.kami panggil toklang.aku ingat lagi arwah toklang ni suka jamu makanan yg sedap2.antaranya mentarang.kat rumah dia la aku mula sekali makan mentarang.mak aku tak berapa suka masak sgt siput ni.ktnya suka jd cirit birit kalau salah masak.yg ptg td kenduri kahwin cicit toklang tu la.aku pun tak berapa kenal tp yg tua2 tu kenal lg la.dia org ni memang baik.kenduri pun nampak perfect je...buat kat homestay kat sp.nama homestay tu batik homestay.canggih bebenor homestay tu.sewa rm350 sehari,siap ada perabut jati lg.kalau nak beli pun beribu jugak la.perabut jati siap boleh buat katil pengantin lg.ada taman lg bg nak bergambar pengantin memang amat molek sgt.aku memang amat kagum sekali,kalau aku nak kawin nanti pun nak buat kat situ la...ceh...ceh...cik ani dah jd gatai plak.bukan selalu nak jd gatai pun.kira ok la sesekali terasa nak gatai....ada org nak komen dak agaknya....tp apahal la org nak komen...ada aku kisah?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai