tanda

kita selalu fikir pasal tanda.ya la,tanda sayang.tanda cinta.ada lagi,tanda rajin.tanda suka.tanda tu mcm bukti la.apa bukti kita sayang.apa bukti kita rajin.payah jugak kalau nak tunjuk bukti.kalau ckit2 bukti x main la.tp kalau besar sgt bukti pun nampak mcm mengada2 plak.ada sorang member aku dulu dpt husband muda,segak kaya plak tu.tp boleh tanya kat aku husband dia nampak mcm budak2 x?aku mcm terlopong je.x lama lepas tu bercerai.tah la.aku pun x faham jugak.yg dpt rendah nak yg tinggi.yg tinggi nak yg rendah.yg muda nak yg tua.tp apa tandanya kita sayang.apa tandanya org sayang kat kita.aku selalu jugak terfikir kalau org sayang ertinya org boleh terima kita seadanya ka?tp boleh ka?aku sendiri pun pyh nak bertolak ansur dgn org,mcm mana aku nak terima org lain seadanya.aku ni kalau naik angin,puting beliung pun kalah.masa tu tunjuk pi la tanda apa pun,aku dah x heran.lantak kau la.ADA AKU KISAH!!!!!!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai