selanjutnya lg

lepas tu kena tunggu la kalau2 ada call masuk.kena biasakan diri dgn call yg banyak.ada jugak yg mai tanya sendiri.semua fail yg pegawai perlu tu kami kena ambik la.tu x termasuk yg mai dgn mcm2 kerenah.hak tu pun kena belajar handle jugak.bila ptg kena ambik plak fail yg pegawai dah buat.esoknya ulang lg keja yg sama.itu adalah rutin tugas utama dulu2 la.la ni pun mcm tu jugak.cuma masa baru2 balik kl je yg berbeza.x pelik pun sbb tempat lain pun ada tugas mcm tu.tp bg aku agak pelik.aku kena jd seperti perempuan melayu terakhir la.hinggakan cara kacau gula dlm teh pun aku diajar buat dgn lemah lembut.aku ni kan ka kasar.tp alhamdulillah aku boleh jugak buat semua tu.terimaksih la utk semua yg ajar aku dulu.pengalaman yg baru,menarik dan sukar nak dpt kat tempat lain.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai