lagi2 5s

hari ni buat 5s jugak.penat loo...pening bau benda tinner tu.tengahari kami buat betul2 5s.bukannya simpan dan sisih tapi segah.makan kat jamuan sepuas2nya.seronok sungguh.x la asyik dok buat keja dlm ofis je.muka org yg diraikan ceria je.ya la dapat balik ke tempat sendiri.kalau aku pun seronok.tp aku dulu rasa sedih sgt bila dpt balik tu.rasa habis dah beban yg di galas.rasa penat sgt dok berulang tu.hak mana yg dpt tu aku rasa depa sungguh bertuah sgt.dlm banyak2 org yg minta tu depa yg dpt.tp kalau pegawai tu elok la tukar tempat selalu.bukan apa kalau dok kat satu2 tempat lama takut ada yg org kenal sgt nanti.org kenal ni ada baik tp banyak juga yg buruknya.apa pun bg aku pi la tengok tempat org dulu,timba pengalaman dulu.bergaul dgn lebih ramai org.pengalaman tu yg akan mendewasakan kita.contohnya aku,bila aku berada di unit la ni baru aku tau erti sabar.aku kena banyak2 bersabar hadapi kerenah org.bebanan kejanya x sama dgn unit yg lain.unit ni mcm unit yg sentiasa refresh la.minda kita kena segar selalu.kalau leka sikit alamatnya keja x berjalan dgn lancar.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai