indon dan bangladesh

jemaah indon ni kecik2 sama mcm org malaysia tp agak tough jugak.selalu berniaga kat tepi2 hotel.turun je hotel ada jual telekung yg harganya rm10 je.murah dan cantik.tp kalau kat indon sana bila aku pi hari tu,brg yg sama harganya amat la mahal.xtau la pasal apa jd mcm tu.ada satu pengalaman dgn pasangan jemaah bangla/pakistan ni.masa aku dok tunggu nak sembahyang isyak,ada satu pasangan ni yg bermain dgn anak depa yg berumur dlm 2 thn la.yg jantan dok diluar la.anak dok atas rak.maknya dok dlm bahagian pompuan.kemudian mai sorang kwn depa tegur dlm bahasa depa.koi lama koi kuat.aku tengok je.kemudian dia toleh kat aku suruh aku tegur plak.mana la aku nak faham.lepas tu boleh plak dia ckp bahasa melayukt dlm rak tu ada quran.aku terkejut sungguh.org pakistan boleh ckp melayu.jemaah malaysia ka dia.lepas tu pasangan td pun blah.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai