filem

tahu pasal filem?aku masa mula2 balik dr kl dulu,amat teruja dgn movie making kat dlm komputer kat ofis.selama ni aku xtau yg banyak benda aku boleh buat guna benda tu.aku ambil gambar guna handphone,lepas tu aku bubuh gambar tu dlm movie making tu.lepas tu boleh buat video.boleh boh lagu.boleh tulis dlm tu.la ni aku belajar pasal filem jugak la.agak payah la sbb hanya boleh baca sj.pi kelas pun seminggu sekali je.nak buat praktikal pun payah.tapi aku suka jugak.pengalaman ni amat berguna.mula2 aku tau movie making,lepas tu aku baca pasal cara nak buat animasi plak.canggih sungguh la ni.ilmu ni mcm2,yg aku x terbayang pun aku akan jadi berminat la ni.aku x sangka sungguh.dulu2 aku amat berminat bila tengok arwah tok dok mengait dan menganyam buluh.la ni aku rasa mcm tu la.memang amat payah aku nak kejar ilmu ni.tapi aku rasa amat berpuashati.inilah anugerah allah yg x ternilai aku rasa.aku bersyukur sgt.nanti aku nak tulis pasal multimedia ni.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai