zon selesa

ada org suka kalau berada dlm zon selesa(xdak masalah,happy je) tp aku x berapa suka.mesti la suka kalau happy tp xmau la selalu happy sj.aku takut dgn apa yg akan berlaku selepas kita happy je.dulu2 mak aku selalu pesan jgn dok gelak sgt,lawan dgn gelak tu sat lg akan menangis plak.kita mesti ingat tuhan selalu kalau kita gembira pun.kalau kita sedih pun mcm tu jugak.apapun jgn terlampau sgt.pg td ada seorg india mai ceta pasal open house smlm kat penang.katanya banyak makanan yg membazir.dia ckp,please respect the food.dulu2 mak aku selalu ceta kisah kerak nasi yg menangis bila dibuang ke tanah.dulu2 aku memang suka dengar ceta.kalau nak tido,sapa2 pun kena ceta kat aku dulu.sampai kan pak aku kena pantun sj pun xpa janji ceta.nak dengar pantun tu?
cerita ceritet
taik mata penuh paket.
lepas pantun je,aku terus lena.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai