teguran dan amarah

ada org menegur aku dgn sikap amarah aku.hari ni baru jelas siapa orgnya.aku hanya perlu tunggu je dia nak buat kat aduan kat bos.tengok je siapa yg kena!!xtau la siapa yg bersalah.aku atau mereka yg x sabar.penat jugak dgn semua ni.aku ni ingatkan panas hingga ke petang,rupanya hujan di tengahari.aku sangka aku akan bahagia dgn keja aku ni tp bermacam2 dugaan yg tiba.kadang2 rasa sungguh penat.ada masanya dulu kat kl aku rasa mcm putus asa.ya la,x kemana pun kejayaan aku ni.nak berjaya mcm ni aku kena berusaha amat gigih.bila masa nak bangun gi keja,rasa aku baru je tido.td bila habis je keja,terus terlena masa sembahyang zuhur.itu pun dah nak masuk waktu asar.tp bila bercerita,semua kwn2 aku mcm tu.aku x tahu sampai bila aku mampu bertahan.aku boleh bertahan tp dlm keadaan seperti org2 senior la.la ni aku dah hampir jd mcm tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai