lain padang,lain belalang.

3 tempat yg aku pernah berada ini lain ckit caranya.kalau kat as,jamuan hari raya biasa je.ada makanan dr catering dah.kalau kat kl plak,mcm mana penatnya keja,mcm tu la diaorang makan.tapi catering sediakan jugak.tapi kat cni berbeza.ada makanan,ada plak hiasan.berhabisan punya hias,lepas tu simpan.2 hari ambik masa hias,tp makan cuma 3 jam.lepas tu simpan.aku ceta ni sbb esok ada jamuan raya,mlm ni aku sepatutnya buat laporan multimedia.LAPORAN MULTIMEDIA!!!!!!!!!!!!anggaplah nora yg nak tulis ni.nora yg gitu2 tu.xtau nak tulis apa,lusa kena hantar tp aku rasa nak extend lg kot.benci jugak nila ingat beberapa hari ni.xtau nak kata apa pun.tengok je perangai org.kira hari ni mcm kemuncak la.betul gak lain padang,lain belalang.pernah tengok padang yg ada belalang.mcm2 jenis ada.belalang kacung la,kunyit la.x termasuk agas lg.kalau dulu masa ada perhimpunan kat sekolah,boleh bengkak kaki agas gigit.agas tu mcm nyamuk la.tu x termasuk cemperas lg.cemperas tu mcm lalat,tp besar dan hisap darah.ada jugak pepatung.terbang mcm heli je.rama2 plak harap cantik je.mcm tu la dlm hidup aku la ni.tp dulu pun sama gak.ada langau lg.langau tu mcm lalat tp kalau hurung benda dia berbunyi.aku dok fikir ni,aku jenis yg mana satu agaknya........hmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai