kursus dan makan angin

kursus tu mkn angin ka?kursus tu keja tp sambil mkn angin.ada syok ka?penat nak layan.nama sj boleh claim tp abih duit belambak.mcm aku pi kursus kat kl hari tu,mcm2 aku beli.dah pi sogo kan.tu pun nasib baik ada member belanja mkn sate,kalau x terperap kat bilik je la.ada plak sepupu usung pi jln rumah sedara.balik dapat la separuh dr duit yg aku belanja.dah habis duit nak pi mkn angin kat mana lg.kursus tu la mkn angin.tp kursus kena pi jugak.dah tugas kita.kalau dulu syok la nak pi kursus.masa tu tanggungjawab agak kurang.la ni dah berbeza.umur pun dah meningkat kot.x larat dah aktif sgt pun.kalau nak pi kursus kena dulukan duit sendiri dulu.duit lg.aku bukannya lawyer.kalau senior lawyer pun mai dok mengadu kat kaunter dah fulus,ni kan plak aku yg senior 'gred 1' ni.aku sendiri pun heran pasal apa kebanyakan org melayu suka sgt keja makan gaji.lain2 bangsa agak kurang dlm sektor ni.suka sungguh.xdak duit xpa,asalkan keja makan gaji.org melayu ni malas nak tanggung risiko rugi kot.keja sj makan gaji. nampak 'heibat' sgt.anak sedara aku sebut mcm ni.tp mungkin aku sj yg anggap mcm tu sbb aku yg mcm tu??xtau la.mai pakat2 fikir.............

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai