give and take

hari ni pg2 lg ada 'senior lawyer' mai bg tazkirah dkt kaunter.xtau apa nak ckp,sokong sj la.tp bagus jugak dia ckp,sekurang2nya otak aku ni berjalan balik la.semua pasal keja la.aku cadangkan dekat dia pi bg cadangan kat bos.ceta kat kami pun kami boleh buat apa.buat habis air liur je.ada jamuan raya lg.pg td aku goreng bihun.dpt cara baru goreng bihun,bubuh telur.jd berpalut je.mcm bihun goreng mamak.ina kt muka aku berseri2 la ni.aku pun xtau pasal apa,cuma aku xla rasa tertekan sgt dgn keja.agaknya ada saluran yg betul kut salurkan stress aku ni.tp hari ni aku sedar tentang give and take.susah sungguh org nak bertolak-ansur,dr yg berpelajaran tinggi sampai la yg x berpelajaran langsung.tp ada pepatah org tua,org tidur makanan org jaga.bg aku org yg bodoh juga makanan org pandai.betul x?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai