dapat kucing ganti

balik minggu ni ada plak kucing org buang.cantik.colour hitam.comel gak.bulu panjang separuh,pendek separuh.xtau la pasal apa org buang.ambik bela saja la.tunggu sehingga dia buat hal la.la ni kucing tu kecil lg.kalau besar,buat hal jugak kena buang la.kemarin kenduri arwah kat rumah.pakat2 masak.jadi sedap sgt.kira masakan semua menjadi la.hj kassim senyum lebar la seronok tengok semua sedara berkumpul.aku pun tumpang seronok.bukan senang semua keluarga nak berkumpul.tu pun ada yg rancang nak buat kerabu x jd.menu dah banyak sgt.aku cadang nak buat kenduri lg nak kumpul semua sedara.tp kalau mcm tu kena buat mcm kenduri kawin la.budget belum nampak bayang lg.tu plak asyik dok cbuk je.exam la.keja la.xtau bila masa x cbuk.kena bg lulus gak sbb ini sj la cara aku nak up-grade diri aku.cara lain xdak dah.la ni keja pun banyak sgt saingan.org pandai2 dah makin banyak.bab komputer ni pun aku terasa sgt.org lain lg cekap.tu x termasuk dgn sistem lg.x terkejar beb,sat-sat ada je sistem yg nak kena ikut.kena makan buah kundur banyak2 la.mak aku kata makan kundur,jd cerdik.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai