tahi kucing

mai nak ceta pengalaman aku dengan tahi kucing ni.dulu masa dok di kl,aku duduk kat flat.flat yang murah biasa la.ada tahi budak dan tahi kucing bersepah-sepah.agak kotor la.depan rumah aku ada tempat yang kucing selalu berak.berlambak-lambak.aku pula sibuk semedang.5 hari pi ofis.sabtu ahad plak balik kampung.mana la nak tengok apa pun.bila dah terlampau banyak aku pun terpaksa la buang sebab aku memang mudah pening dengan bau tahi kucing.ada pensyarah sains duduk dengan aku.dia kata bahaya dengan tahi kucing ni.kalau ibu yang mengandung boleh gugur kalau kena kuman yang ada kat tahi kucing tu.macam tu la bahayanya tahi kucing ni.memang la boleh bermanja dengan kucing,tapi kena la pandai jaga dia punya tahi pun.ni boleh dok peluk kucing yang dia berak merata-rata.meloyakan sungguh.aku pun heran dengan perangai orang yang macam ni.nak jadi pencinta haiwan konon.lepas tu jadi juga pencin tahi kucing.macam lagu faizal tahir tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai