pengalaman

pengalaman aku yg paling buruk ialah bila kena pi kl dulu.semua kwn2 aku rasa mcm tu.bila ada kat sana semua org luahkan penglaman yg sama.sedih sungguh kami rasa.ada sekali tu tiba2 sj aku rasa sakit belakang masa nak sampai kat kl.masa tu pg pukul 5 pg.turun sj dr atas bas,aku x boleh berdiri.aku kena duduk kat tepi jln dulu.lepas tu aku ambik teksi dan terus pi klinik bwh ofisaku.doktor periksa belakang aku,ktnya belakang aku dah jd keras.katanya dah jd tegang.dia akan bg ubat yg akan melembutkan otot2 kat belakang aku.ada plak member aku tu rasa sedih sbb kena berbuka puasa kat tepi jln dgn tikus2 yg berkeliaran.tp yg paling aku nak tergelak bila ada seorang tu yg ceta masa diaorang nak kena pi kl tu,dia ada la tanya kenapa kena pi sana.katanya ada mesin scan tu yg x boleh nak bw pi ke caw.mcm mana rupanya mesin scan tu?org jwb kat dia,mesin scan tu besar sgt.bila pi kl,baru la tenok mesin scan.dia pun tergelak.ada la mcm org buta tanya gajah tu besar mana.ada plak yg sebelum tu dok dengar ceta sj,bila pi sana baru kenal dgn orgnya.apapun kl tu mcm indah kabar dr rupa.apa yg ada kat kl pun mcm indah kabar dr rupa.tp sistem keja diorang memang aku respect.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai