pekung

kt org x bagus kalau buka pekung didada.tp kalau x buka pun,pekung tu nanti akan buat dada jd busuk.sama sj kalau dah bau busuk.satu lg kalau tepuk air dlm dulang,akan terpercik ke muka sendiri.tp air org x bubuh dlm dulang(talam).talam tu leper.kalau org pijak pun pyh jugak nanti.mcm tu jugak dgn situasi aku.sebelum ni ada la jugak aku bubuh nama tempat keja aku,tp aku dah padam la ni.kalau yg tau tu biar pi la.kalau aku x ceta dlm ni pun org tau jugak.sekurang2nya bila aku ceta,aku x la rasa tegang sgt.satu lg yg aku x puas hati bila org luar lg tau lg pasal keja aku.org luar maksud aku org awam.sepatutnya kami yg kena arif pasal keja kami tp terbalik kuang plak.org luar tu pun kalau masuk dok jd org dalam,jd x reti jugak.aku dah jumpa pun dgn org yg mcm ni.bila tengok kami buat keja,pandai sj dok ajaq kami.bila kena buat sendiri,dpt tanggungjawab baru dia tau langit tinggi ka rendah.bila x boleh,ada sj alasan yg dia bg.biasa la kan,nak bgg alasan.alasan ada banyak.pilih sj.bila aku kena pi kl,baru aku sedar rupanya org ada banyak alasan.banyak perkara yg boleh dibuat alasan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai