kaunter yg aman

hari ni boleh duduk kat kaunter dgn aman.org ramai jugak tp aku buat dek aje.nak lyn perasaan marah pun x guna.diaorang mai boleh buat muka selambe je,apasal aku x boleh buat muka selambe jugak.dok fikir nak pakai tudung mcm mana esok ni.nak cari baju raya yg mcm mana plak nanti.aku x buat kek dah kut raya ni.masak nasi yg special je raya ni,baru jimat ckit kot.kalau aku buat kek pun,buat penat je.makan x seberapa.lama dah aku x rasa mcm ni.dulu2 masa dok as, aku rasa mcm ni la bila setiap kali nak pi keja.x sabar nak bergaya,bab keja pun x sbr gak nak buat, tp setakat yg aku mampu la.keja aku kena habiskan hari tu jugak.tp ada jugak yg x siap.tp aku xkan biar mcm tu sj kalau ygg penting.ketua unit akan habak mana yg penting,aku follow sj la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai