ingatan tulus ikhlas

bila kita ingat yg syok2 baru la hidup kita jd ceria.kalau dok ingat yg x ceria bila kita nak rasa hidup ceria.hari ni ada perhimpunan bulanan.ada seorang member aku kat cni x dpt bonus.td la aku teringat masa aku x dpt bonus.(ingat yg sedih lg).masa tu memang sedih tp kwn2 sekeliling buat bg aku ceria.kami buat apa yg kami suka.aku boleh pi panjat bukit bendera wooo...!penat separuh mati.tp kaim seronok.aku antara peserta yg last sekali.memang mcm nak pancit dah.yg syoknya dah daki separuh dah.nak patah balik dah jauh sgt.nak jln terus xtau jauh mana.at last aku cuba jugak.dan berjaya.ada satu lg yg kami pernah buat bersama,aku main paintball.rasa mcm x caya.tp aku main itu paintball.aku xmau bubuh dah carge negatif dlm minda aku.yg sudah tu sudah la.kalau aku sebut sejuta kali pun semua akan sama sj.kalau kita nak keadaan berubah,kita kena tegur,kalau x mampu nak tegur,kita kena diam sj.katakan x suka dlm hati.kita kena berazam xkan jd seperti itu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai