hujan

kat luar dah hujan beberapa hari.rasanya mcm nak banjir je.kalau banjir,raya dlm air la.hujan hari mula tu dah dok stand-by je nak pi ambik cuti ehsan kat balai polis.yg hari tu punya x dpt.memang x berapa layak dpt la sbb tengahari boleh pi ofis lg.tp aku respect la dkt member2 aku boleh sampai ke ofis jugak walaupun dok redah air nak sampai ke ofis.aku x sanggup la.satu lg bab target,diaorg pulun dah dok ligan target.ckp je xnak ligan,tp buat jugak.kesian aku tengok.termasuk dgn aku sekali la kena buat.dah keja kita kan.sistem ni asyik berubah je.xdan nak kenal sistem yg lama dah ada sistem baru.tu pulak kalau ada 10 sistem,lanyak la kena buat 10 sistem tu.bayangkanlah target utk 10 sistem.bila x sampai target tu yg jd hujan airmata tu.kena sabar sj la.ni semua dugaan hidup namanya.kalau nak bersaing dgn org lain kena la berusaha lebih.kalau dok takuk lama,memang pyh la ckit.org dah maju ke depan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai