gara2 dok baca sains politik la.........

aku kena tulis yg berbentuk mcm ni sbb hari sabtu ni ada ujian plak.kalau aku x praktis tulis,susah nanti.belajar sains politik ni syok jugak.dari situ kita boleh tau kesan dan akibat daripada segala tindakan kita.semuanya berdasarkan teori.dari teori org putih sampai lah teori Islam.semuanya nak mengajak org kearah kebaikan pada asalnya.tp ada masanya teori itu diguna pakai untuk kepentingan masing2.aku x kt kat sapa na.....semua tu perkara biasa pun.contohnya aku pun kadang2 guna juga hak2 demokrasi dan human right tu untuk ckp dgn mak aku.mak aku org yg cerewet dan bijak.dia yg bg cadangan dkt aku nak buat apa2 pun.aku kagum dgn dia.dia boleh fikir jauh kedepan dr aku.sbb tu aku kena guna kebebasan bersuara aku kat dia.tp bila benda yg dia x suka dia x mau dengar langsung.tp selalunya dia akan bertegang leher sungguh2.kira nak dia menang la.dan kami bg sj dia menang.kan dia mak kami.pak aku pulak selalunya sma pendapat dgn dia.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai