cerita pendek

Td jln2 tengok blog.Ada yg suka tulis cerpen.Aku suka juga baca tp kalau nak tulis mcm berat ckit.Ada yg suka tulis pasal masak.Aku suka masak tp bila aku free la.Kalau aku penat sorry la.aku suka yg mcm ni.tulis apa yg aku nak tulis.apa sj terlintas dlm fikiran aku,aku tulis sj.Nak dekat raya,lepas raya sj ada exam.Jd aku kena raya alakadar je.Exam pun ala kadar je.kemarin aku terkejut sungguh bila satu eksiden jd kat parking.Yg buat aku terkejut ialah kesan dr eksiden tu,yg amat pendiam pun dah jd garang.Betul jugak,harimau pun bukannya dok tersengih 24 jam,tunjuk gigi dia,tp kalau dia terkam,padah kau.yg sorang lg tu memang dok tunjuk taring kontot sj,sekali kena terus terduduk.memang x sangka.CLEAR WATER DON'T SANGKA NO BOYA naaaa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai