cemerlang tp terhilang

aku kesian jugak kat member aku tu.puas dok rayu kat org lain tp dah salah dia nak buat mcm mana lg.hilangkan surat yg penting.berkali2 dok buat salah tp dok ulang lg kesalahan yg sama.aku pun heran dia x jemu ka dok bg alasan.aku ada kenal dgn sorang yg suka bg alasan dgn mulut yg manis.org jd suka la.dia malas kalau nak pi pantry.selalu suruh org lain tolong ambik air kat dia dgn mulut yg manis.sekali tu dia suruh aku ambikkan.aku ambikkan.aku tanya dia pernah mkn dak aiskrim goreng kat kl ni.kalau kat as ada air goreng.aku tanya nak aku ambikkan air goreng x?lepas tu terus x pernah suruh aku ambik dah air kat dia.ya la,dia takut aku letak benda lain dlm air dia.mentang2 mulut manis,asyik nak pelemah org je.dia pun mungkin boleh agak la air apa.aku gempak je.biasa la kalau keja disekeliling org yg mcm ni.kasi gempak ckit,ok la.kena buat mcm tu baru org seriau ckit.kalau x,nanti org buli sj.sekali-sekala kena jugak buli org tp jgn lebih2 sbb berdosa.ada jugak org yg takut dgn air goreng tp ada jugak yg lucunya pasal air goreng ni.kenangan ni ada yg manis,ada yg pahit.yg pahit tu biasanya akan jd penawar.pernah mkn akar seruntun?pahit,tuhan sj tau tp jd penawar.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai