betapa bijaknya aku

malam ni semua org yg ada sedar pi raya rumah mertua depa.aku ni dok la sorang2.kadang2 aku rasa la ni baru aku rasa aku ni sudah terpinggir dr arus kehidupan.pi sembahyang raya jumpa member sekolah aku yg ada anak dara dah.aku ni dok kelana lg.bila raya mcm ni buatkan aku rasa sedara aku x bertambah.tp masing2 ada pilihan.ini adalah pilihan aku sendiri.bila kita rasa kita yg terbaik,ada lg yg terbaik.mcm tu jugak bila kita rasa kita yg paling malang,ada lagi yg lebih malang.bila kita dapat hidup hingga hari ini,itu adalah anugerah yg palinh tidak ternilai.setiap detik nafas yg kita hirup ini adalah anugerah dr tuhan untuk aku buat apa yg aku suka.pilihan utk aku suka ialah begini.ini jugak takdir tuhan.aku ingat lg aku selalu ckp kalau ada org yg nak bermadu,bahawa aku x suka.aku x suka selindung.aku ckp je,xkan plak dah mak kau bermadu,kau pun nak bermadu.aku selalu gak bg api kat member aku dulu,tengok rumah mak muda kau ada itu ini,rumah kau apa ada.kadang2 aku terasa mcm aku ni anti poligami plak.aku sokong apa sj yg ada keadilan.tp aku rasa kesian plak kat depa yg aku ckp mcm tu.kepada mereka yg pernah aku kata begitu,aku mohon maaf banyak2.jodoh,pertemuan,ajal & rezeki di tangan allah.bukan kita yg tentukan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai