baru lepas dinner

aku baru sj lepas buka puasa dgn member2.dpt satu berita,aku antara top list kat kaunter.TAK MESRA.aku dok fikir ni.aku ni x mesra sgt ke?tp mcm mana nak mesra kalau dah penat.mcm td,penat sepasal,org yg selalu mai asyik dok bentak je.tp silap sapa yg jd mcm tu.kena cari ni sbbnya.kena cuba atasi.tp nak atasi mcm mana kalau aku ni mcm semut je.org lg berkuasa.aku ni sapa la sgt.dok belajar pun mcm merangkak je.org lain lg laju.kalau aku nak jd lagi mesra pun boleh jugak.tp nak jd mesra yg mcm mana agaknya.senyum,gelak,atau senyum simpul.xpun senyum kambing.nak ambik sapa la agaknya jd idola kalau nak melayan dgn mesra.tp nak mesra apanya,sat2 lg gaji kena potong.sat2 lg kena buat servey.x termasuk kena dok buh minyak kuda masa buat keja.kalau lama ckit rasanya kuda pun jd jem.xtau la sampai bila boleh bertahan.aku dok tengok org yg lama lepas sorang-sorang dok jd lemah.biasa la kuda bila jd tua.tp aku terasa jugak.aku ni kesian dkt pelanggan aku.cuba nak buat bg depa senang.tp aku pula di cop x mesra.kenaaa... lg.nak buat mcm mana.tp............

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai