baca sains politik ni mcm blur je

katanya tahun depan dah nak tukar format sebab banyak sangat orang tak lulus.sungguhnya, belajar apa kalau payah sangat.tak enjoy langsung.mcm multimedia tu ok gak.susah jugak sebab dalam b.inggeris tp aku suka.hak ni tah apa-apa.ingat lagi masa sekolah dulu aku suka kritik bab politik.mak sampai risau.ni tuhan nak tunjuk la bagi aku belajar bab politik nak tau susah macam mana.susahnya mak aiiiiii.......!harap-harap format tu tahun ni la ditukar.aku tak la susah sangat.moga-moga tuhan akan permudahkan urusan aku.malam ni malam pertama puasa.esok nak kena tunggu kaunter plak.tunggu kaunter ni kadang-kadang bosan,kadang-kadang seronok jugak.teringat masa dok kaunter kat kl dulu.susah sebab kena pi kl tapi semua pakat bersatu hati memujuk sesama sendiri.bila masa kita mengalami kesusahan akan ada cara untuk mengurangkan tekanan akibat dari kesusahan itu.ada jugak yang masih berhubung,ada yang susah jugak nak berhubung.biasa la 'KESIBUKAN'.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai