Kita sama sj

Selagi aku x tulis dan luahkan semuanya selagi itulah seperti ada hantu yg mengekori. kenapa mesti di tambah lg dgn dosa yg kita ada. kenapa mesti mengikut rentak iblis. mulai lusa no fb at working hour. sejak mula lg aku ni memalukan. x apa. aku update sj lepas ofis. bergmbr sj lepas ofis. utk yg nak follow silakan. jika ada sesiapa yg nak mencari salah aku. silakan. sbb sampai aku mati pun tidak akan aku ceritakan apa yg terjafi. buktikanlah semaunya. korekla sampai lubang cacing. bawa mai la layoq dpn aku lelaki yg hebat dan kacak. semuanya dah xdak gunanya. sbb semuanya sudah jd beku. sejak peristiwa dulu. pujuk rayu pi la. aku dah x kisah pun. selama ni pun aku hidup sendiri. berusaha sendiri. Insyaallah mati pun sendiri. dan aku xkan mengalah. patah sayap bertongkat paruh aku akan terbang juga. paruh patah akan bertongkat dada.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai