Dingin

 Panas sebenarnya. Caption dan suasana berbeza. So jd panas luaq dalam la. Kisahnya ada yg balas balik caption aku. So panas la. Org tu pun panas tu yg balas tu. Aku? Lg la panas. Mana x panas....dah la aku pulun2 dok jaga mak aku tup2 ada plak ayat dok aku org biaq. Apahal kannnn? Aku memang sound balik la. Kena plak masa tu aku pi kl. Nmpk mcm aku x peduli la bole pi kl lg. Tp sblm pi tu pun dah make sure xdak apa2. Alih2 ada yg berbunyi jugak. Tu plak mai tengok sj punnn. Kalau mai tolong jaga sama aku x kisah sgt. Ni mai tengok dan berbunyi. Yg dok jaga ni la yg dok kelepiaq. Di balas balik....caption aku x kahwin lg. Org lain semua dah kahwin. Mana la semua kahwin. Ada yg x kahwin sj dok tutup mata....dok mention nama aku jugak. Lepas tu dok marah2 aku dok ambik gmbr. Lepas tu dok ajak pi beli perabut. Tu yg buat aku lg bengang. Bila time duit nak guna utk org lain x bole. Sedia sj ada alasan xdak duit. Bila tang diri sendiri sedia ada duit. Dan bila diri sendiri susah sedia dok nmpk duit org lain. Bole mcm tu nooo. Bukannya xdak kerusi meja dah. Ada tp nak tamvah lg. Aku memang xmau beli sbb rasa mcm ada banyak benda aku nak beli. Mak salmah pun kena pakai pampers. Semua tu duit. Xkan nak pi senyum sj dpt pampers. Minggu sudah pun ada gak ceta. Ada yg x kahwin sbb ada dosa ngan mak. Kena minta ampun dulu. Betuii. X semua org cuci dr dosa. Tp x pyh la dok buat ayat mcm tu. Bila dah kawin tu rasa bangga sgt. Tu yg mcm ayat bole keluaq mai. Bila masa x kawin tu kepala jd kepala kora. Sentot sj. Geram sungguh aku.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai