happy.... new yer.

      Ini bukan maal hijrah tu yg jd yer tu. So bye2 2014 la. Detik2 terakhir mcm mana? Bulan terakhir pun dah jd amat cbuk. Brim yg bertungkus lumus. Aku? Aku pun yg bertungkus lumus tanpa brim. Hohoho. Nmpk sgt la sblm ni doj harap kat brim sj. Not really la. Kerja yg jd bertambah atau pun tenaga aku yg susut. Semuanya betul. Mlm ni pun dok mengadap tv dgn mata tertutup. Ptg td dah beli kat ofis anggur sekilo.....kerepek ubi sepeket besar tp lena depan tv. Anggur dan kerepek doj sebelah la. Tengok ceta srk pun bole lena.
     Masih lg bawa bekal? Of cos. Walau pun kdg2 teringin gak nak mkn kat luar tp mls sungguh nak menapak cari mkn. Masuk pg dlm ofis...ptg baru aku keluar. Apa yg aku bw? Kdg2 time malas tu jd mcm nasi korea la. Pernah mkn nasi korea. Semua campue dlm satu bekas lepas tu goncang. Sdp jugak. Tp kalau time rajin tu yg ada bekas kuah asing tu. Kalau mkn kat luar pun aku dah x berapa selera sgt. Sementelah nak keluar dr ofis pun siksa. Tengahari td ada yg suruh kwn aku beratur. Gara2 ingat nak potong q. So bayangkan la hari2 nak keluar dan masuk kat celah2 oeg yg ramai. Jln yg paling senang ialah bw bekal.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai