hujan...

     Dah beberapa hari hujan. Kemarin tu mcm kemuncak la.
Air dah melimpah ruah. Aku dok tengok jugak air dlm longkang tu dok banyak sj. Pg kemarin memang melimpah la. Bila nak pi keja tu memang x bole la. Nak redah air tu memang xmau la aku. Kut satgi keta masuk air plak. Keta kena jaga jugak. Keta aset penting wooo. Kalau rosak kena perbaik lg. Duit lg. Kalau semangat nak mai keja tu ada yg redah jugak. Tp aku x sanggup buat mcm tu. Why? Xdak semangat ka. Nak tunjuk semangat dgn nak gadai keta aku baik la x pyh. Semangat kena tunjuk tp biar la bertempat. Bukannya xdak semangat. Semangat tu memang ada. Aku sampai kat ofis lmbt dah. Matahari dah tinggi sgt. Tp nak buat mcm mana kan. Bukannya banjir selalu pun.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai