negatif

     Kebelakangan ni nak tulis pun x sronok. Sbb? Semuanya aku rasa caj2 negatif sj. Dan aku x suka. Amat2 x suka. Caj2 negatif ni....kalau yg baca pun ada caj negatif jugak x akannya jd caj positif. Semuanya akan jd bertambah2 negatif. X akan jadi seperti dlm sains...positif. x mungkin akan ada yg secara sukarela mai nak boh caj positif. Mungkin kut2 miracle la kalau ada yg dok suntik.....cik ani, be positif. Last night...aku keja sampai mlm. Kena settle kan cukai. Aku x berapa suka pun nak ceta pasal cukai ni. Tp kena extend masa jugak la. Bg aku susah nak terang pasal cukai ni. Sbb aku sendiri pun x berapa nak khatam sgt. Lepas beda cukai aku sj la. Tp kalau ada permintaan tu kena la buat jugak.
     Permintaan dr sedara terdekat. Tu plak la ni kena multy task. I should know everything.  Mcm kita masuk pi pasaraya...kalau tanya tentang brg yg ada dlm pasaraya tu. Semua pekerja dlm pasaraya tu mesti tau. Mcm tu jugak la aku kena buat. Sedara aku tu siap sj discuss masa balik dok belek pokok2 aku. Nenas yg aku dah x berapa suka nak jaga. Dah mcm hilang semangat. Tengok sj nenas dah hilang mood. Tp aku xla nak buang terus. Mana tau suka plak lepas ni. Cumanya aku suka pandang yg pokok ulam lg. Dok terbayang kalau pokok bebuas tu besar nanti bole mkn ulam. Sedap ulam bebuas ni.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai