menarik

     Apa yg menarik time aku cuti raya hari tu? Aku cuti sebelum raya 2 hari jer. Time tu la nak tunjuk skill masak yg x berapa ada skill pun. Aku x ceta pasal masak. Aku pun xmau ceta pasal nak marah kat org pun. Ada lg yg lebih menarik. Sebelum kami berbuka puasa kami akan buka radio as. Not us. Tp as. Radio kedah. Tp ya allah mak aiii....punya la berniaga. Sampai waktu nak siar azan pun rasanya ambik masa 1 minit. Aduhhhh....yg nak berbuka ni punya la tension. Dah la pagi2 dah dok jual tilam apa tah. Aduh....aku pun pelik dgn radio ni. Yg sebenarnya untuk apa radio ni.
      Bila mai ofis hari ni, ingatkan aku sorang sj yg ada perasaan x puas hati ni. Member aku pun sama. Dia x puas hati dgn ayat iklan tilam tu." Ni la tilam yg sesuai  untuk isteri abang yg mengandung." Mai kita ingat balik fungsi radio  ni. Radio ni ada kat negeri. Kalau dulu2 ada juruhebah yg popular walaupun peringkat negeri sj. Ada ao dan ada jugak pak din. Di samping jd juruhebah depa ni ada jugak berlakun teater. Kiranya xla dok tunggu sj duit masuk dok bergolek masuk dlm ofis. At least depa ni doing something la.
     Bidang pengacara ni mcm kerja lain la jugak. Kena ada skill. Mcm jugak aku yg dok tunggu kat kaunter la jugak. Kalau xdak skill memang ada yg nak kena terajang sbb x reti isi borang sj. Mcm cari fail la. Kalau xdak skill memang keja guna bomoh sj la cari fail. Guna skill bomoh tu la.hihihihi.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai