lunch

     Tengahari ni aku lunch dgn bubur nasi sj. Buh masak cuka ckit. Lepas tu mkn dgn serunding ikan tenggiri. Tambah plak dgn dried seaweed. Sdp bangat sihhh. Hari ni itu sj yg aku mkn. Dried seaweed tu pun aku mkn mcm tu sj.
     Luahan hati ni mcm2 jenis. Ada yg buat luahan hati kat aku hari ni. Sepagi jugak la aku tadah telinga (terpaksa)! Nak buat mcm mana kan. Mula tu ingat nak buat xtau sj. Tp aku pun ngantuk jugak kalau x layan. So layan pi la. Malas nak fikir sebenarnya masalah org lain. Masalah sendiri pun x menang tgn.
     Time2 balik dr korea ni teringat aku kat seseorang. Dia berazam nak pi australia. Lepas tu england kemudian perancis. La ni target kedua dia dah capai. Tunggu nak capai target ketiga sj. Chaiyo!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai