tahap bosan....

aku bosan ka?x jugak sbb hari2 sibk je dgn banyak perkara jdnya ada jugak la benda yg aku terpaksa lupakan sj.misalnya nak tulis dgn gembiranya...hehehe.kadang2 kalau dah terlampau sibuk pun kena buat benda yg sesuai dgn keadaan jugak.x boleh la nak paksa diri.aku x suka buat apa pun dalam keadaan terpaksa.x syok mcm tu.kiranya aku ni mcm ni sj la.buat apa yg patut sj.buat keja pun sama jugak.buat yg patut je.jgn dok bg penerangan lebih2 kat org ramai.kalau kat blog ni ok jugak.sbb kat sini aku sj yg tau.aku buat ikut suka la.tu pun aku xmau lebih2 jugak.ada yg kena rahsia,elok la dirahsiakan.kalau kat pembayar cukai pun sama jugak.aku bg penerangan bab keja aku sj.kalau bab keja aku,kalau ada yg cuba buat 'melampaui batas' memang kena la.kalau bab keja org lain,aku xmau ambik kisah pun.sbb aku takut jugak kalau salah.kalau kat blog ni,kalau salah sapa pun x marah.habis sgt org baca,org senyum je.xpun org gelak guling2.kalau depan org bg penerangan salah memang kena marah percuma je.x gaduh byr pun.hehehe.utk memudahkan keja,baik ambik tau sikit2 sj.(tahap otak sendiri je).tahap dibyr gaji sj.itukan lebih afdal!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai