nyanyuk

nyanyuk ni sebenarnya sejenis penyakit.alhamdulillah la mak dgn pak aku x nyanyuk.cuma mak sj kalau dia dok minat sangat dgn apa yg dia dok buat,so selalunya dia akn lupa nak minum air,lepas tu dia nanti jd haru biru la.baru ni kami hantar dia bubuh air kat hospital sbb ralit sgt dok perisi kabu.dia perisi kabu sampai jd kerisin sbb x peduli dah benda yg lain.keluarga aku dpt jemputan kenduri kat kl dr sedara yg dah agak jauh pertalian sedaranya.yg aku jd sedihnya sbb depa masih sanggup nak eratkan jugak.pelik sungguh.yg ada sedara, x mau nak rapat.kenduri tu kat kl,kena pi la kenduri ni.sebelum ni pun aku memang dok plan nak pi kl jugak nak hantar pak sedara aku yg ktnya akan buat umrah.yang nak buat umrah tu xtau mcm mana lg.tah2 aku kena pi kl dua kali plak.utk kenduri tu aku rasa aku patut ajak sepupu2 aku yg kat kl nunnnn la.dah tengok dah alamat kenduri.kat jln keramat apatah.plan tu lukis senang la.tp yg aku tau pun jln tar dgn ampang point je.yg lain tu kirim salam la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai