berblog

kenapa berblog?kerana duit?ya la kot.kalau x dpt duit nak buat apa.la ni semua benda guna duit.tp bg aku ialah kepuasan.mcm belajar bahasa inggeris kat sekolah la.aku jd suka.la ni pun aku suka,tp yg ringan2 la.kalau yg berat otak aku ni rasa mcm x mampu.kesian otak yg sekecil otak aku ni.balik pd soal blog td,aku x pernah baca blog dr mahathir,tp blog tu popular la pd suatu masa dulu.la ni x dah kot.peredaran masa amat cepat berlalu.mula2 kita lahir,lepas tu jd budak.sedar2 dah nak jd separuh abad.dok lagu tu jugak...sbb tu ada blog.sekurang2nya kita ada blog.kita boleh keluarkan apa yg ada dlm fikiran kita.aku x suka dok fikir benda apa pun terlalu lama.terlampau banyak benda yg aku nampak.mesti la banyak benda yg aku fikir.semalam aku baca dlm paper yg m.nasir berpendapatan paling tinggi.aku suka cara m,nasir.dia guna apa yg berlaku disekeliling dia utk menghasilkan lagu.mcm tu jugak dgn blog...

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai